tirsdag 6. oktober 2009




Hei!


da har jeg vaert innom Lazio siden sist.


i og med at Margherita hadde bursdag pa onsdagen, saa var det ikke noe skole den dagen, saa vi kjorte til en strand utenfor Roma for aa bade.


paa vei hjem stoppet vi for aa bade i en utendors naturlig stamp. det var omtrent 35 grader i vannet.


Da vi kom hjem hadde Francesco og Ashim ordnet surpriisepart for bursdagtsbarnet. saa venner og naboer var samlet paa det lille kjokkenet for aa spise middag med oss:)


Jeg har ogsaa tatt min forste joggetur paa italiensk jord. litt overaskende, men jeg tror kanskje det er fjell-lufta som faar fram treningsmenneske i meg. ja, huset er hoyt oppaa fjellet, nar jeg busser til og fra skolen, saa kjenner jeg at det dotter for i orene..




aassaa pizza ja, viste dere at hviis du spor etter ananas paa pizzaen saa skjaerer de grimaser til deg, mens potet og squash derimot er HELT normalt.




jeg legger ut bilde pa facebook naa, saa loep og se..!


4 kommentarer:

  1. heldig du som kan bad og sånn :-) vintern har komme i trondheim no !

    har sett bildan og ser at du kose dæ <3

    Marte

    SvarSlett
  2. vi er på kaffe til mamma og pappa.det er kaldt her. vind og mørkt. vinteren har kommet. kos deg i varmen. artig å se bildene. ser ut som du har det bra. klem fra mormor og bestefar

    SvarSlett
  3. ser ut som om du kose dæ skikkelig:)

    vi savne dæ^^

    - Quynh

    SvarSlett
  4. haha, potet ja marie.. det hortes jo... godt ut! :D
    Saa fint aa se at du har det bra! Va ikke saa ille aa dra likevel :D

    SvarSlett

trivelige kommentarer