tirsdag 29. september 2009

God dag!
siden sist, har jeg faat oppleve en protest paa skolen, elevene var uenig med rektoren, og hadde derfor stengt dorene med henglaas.
politiet ble tilkalt og baade politi og laerere sleit med aa faa opp laasene, men da de endelig klarte det, fant de et nytt problem. Protestantene hadd fylt nokkelhullet med lim. Saa den dagen, mistet vi en time med Diritto, noe som ikke gjor meg noe, i og med at jeg egentlig ikke liker laereren.

jeg har ogsaa besokt en ny liten village. Der det var en tradisjonsrik fest. det var flammekastere, trommisvikinger og fullt av flagg som nesten saa ut som flagget til smygard i harry potter:)

i gaar hadde vi gym, der jeg var "più brava" av jentene til aa kaste liten ball:)

i morgen skal jeg snakke om norske tradisjoner paa enkel engelsk..

og til slutt, saa har jeg knust ennaa en ting=/ denne gangen ogsaa skjedde det ved at jeg aapnet kjoleskapet for fort.. paa grunn av at jeg var klonete, har vi redekorert kjokkenet. fo at vi maatte flytte paa det for aa torke opp, og fant ut at det var kulere slik:)

a dopo!

3 kommentarer:

  1. Heia !

    tenke på harry potter og knuse ting, så typisk dæ!
    ser at du har lært my italiensk siden sist :)

    miss u <3

    Marte

    SvarSlett
  2. og en ting til :)
    kan du ikke prøv å blogge litt ofter da? skjekke jo flere ganga om dagen for å hør koss du har det !

    Marte <3<3<3<3<3

    SvarSlett
  3. Hei Marie,
    Artig å følge med deg på bloggen din.
    Gleder oss til neste innlegg :-)
    Mange klemmer fra tante Ann-Karin

    SvarSlett

trivelige kommentarer