onsdag 9. september 2009

tuddelu!

hei alle blogfriends;)
når nærmer avreisen seg med stormskritt, faktisk så er det bare 7 timer til jeg sitter på flyet fra Trondheim... den kjente og kjære hjembyen min.
den siste tiden har gått med til hadeklemmer, avskjeder og hadeklemmer igjen.
jeg gleder meg ufattelig mye til å bo i et annet hus, i en annen by, i et annet land i 1 år. Men det blir også litt rart og vemodig å reise fra verdens navle;lundåsen, familie og venner.

jeg er veldig fornøyd med plassen jeg skal til og spesielt familien jeg skal bo hos. vi har fått god kontakt, og det virker som om de gleder seg og er like spente som jeg er til de kommende 10 mnd.

jeg vil avslutte med å si til friends and family, at jeg er veldig glade i dere alle sammen, og jeg skal nok prøve å få litt tid til å tenke på dere mens jeg er i varme italia uten storm og minusgrader:)

Arrivederci!