fredag 18. september 2009

Ciao!
Da har jeg faatt byttet skole, saa jeg faar mest sannsynlig aaret godkjent.
om dagene er det mye som skjer, og alt foregaar paa italiensk, det blir nesten for meget for en stakkars heimdaling. saa nar klokka naermer seg 10 paa kvelden, saa har jeg lagt meg.

men livet her er herlig da, alle er hjelpsomme, og maten er himmelen:)
i dag, var jeg en tur innom i en annen klasse for at jeg maatte snakke me den eneste laereren paa skolen som kunne engelsk. i lopet av de 5 minuttene jeg var der, ble jeg invitert paa middag til ei som ville at jeg skulle mote hele familien, det var5-6 stk som spurte om de fikk msnadressen min, og alle stilte sporsmaal om norge.

og til slutt, visste derre at nordmenn har en spessiell nese som visstnok er bello/bellisimo?
aa alle synes det!
jeg har vistnok bello oeyer og.
i gaar stod det fem elever og en laerer rundt meg og snakket om min norske nese!

men naa skal jeg vises fram til en venn av Margherita, saa vi snakkes:)