tirsdag 15. september 2009

ciao!
da er jeg vel framme i italienlandet:)
ingen i huset snakker engelsk, noe jeg er glad for, siden jeg er noett til aa snakke italienk, saa blir spraaket bedre for hver dag som gaar:)
det er artig aa se hvor mye jeg laerer hver dag.
familien er topp, og skolen gaar bedre enn forventet.
den er mye annerledes enn i Norge! for eksempel saa har vi bare 10 minutter med pause, saa man maa velge mellom aa gaa paa do eller spise i loepet av de timinuttene.

jeg gaar paa en spraakskole, men det er bare engelsklaereren som skjonner engelsk, og noen av elevene.
saa fysikk med en superitaliensk laerer var en ny og spennende opplevelse;)

blogges snart, naar internetten i casa la margherita funker:)

og, ja, jeg har faatt venner:D
ble innvitert paa pub sist lordag, den samme dagen som jeg kom;)