onsdag 28. oktober 2009

God morgen alle sammen!
Nå har det seg slik at jeg har glemt å snu klokken, på en av to vekkerklokker så nå sitter jeg på pcen kl 0640, mens resten av huset sover..
Dette er muligens en av de siste dagene med internett i huset=/ jeg vet ikke hvordan det bli framover, om jeg skal kjøpe en egen internett-penn eller om jeg skal belage meg på å bruke nettet når jeg er på besøk hos folk..
men over til Perugia! vi skulle ta toget kl 9 på søndagen, men toget var fullt, så vi måtte vente. vi tok et annet tog en halvtime senere, da billettmannen kom og skulle se billettene våre viste det seg at vi hadde feil togselskap. Så Caterina satt og var engstelig i en times tid for om vi fikk bot eller ikke, men det fikk vi altså ikke.
Da vi kom til Perugia møtte vi Linn og familien hennes. Nok en gang sykt deilig å snakke norsk. det var veldig mange forskjellige boder om kring, så vi fikk egentlig ikke sett byen så bra. vertsmor har lovet meg at vi skal tilbake senere, når det ikke er så mange folk der. Tilbake satt jeg på i bobilen til familien til Linn... fordi Caterina måtte tidlig hjem for å gjøre lekser..! jeg skulle gjerne ha lagt ut bilder fra perugia, men glemte av kameraet mitt i bobilen, såeh..=/
ha en fin dag videre, nå skal jeg snart på skolen, som er veldig annerledes fra skolen i Norge.

1 kommentar:

  1. Hei igjen.

    Koselig å snakke med deg på skype i går. :)

    Lurer på hvordan du pleier å SNU klokka jeg... Legger du den på andre siden (altså opp ned), eller snur du den 90 grader i retning? ;)

    Jeg var like overasket og fornøyd sist helg da jeg hadde glemt at vi skulle STILLE klokka og plutselig hadde 1 time ekstra under dyna. :)

    Håper du ikke tar deg nær av denne språk-mobbingen. Det er litt gjengjeld fra da dere besøkte meg i Australia og mobbet meg. Hihi :)

    Ha en fortsatt fin dag, så snakkes vi sikkert på skype snart igjen.

    Klem fra Tonje

    SvarSlett

trivelige kommentarer