fredag 9. oktober 2009

juhu!
da har jeg faatt vaert i perugia ogsaa!;)
Margherita ringte og sa at jeg kunne ta bussen hjem i stede for aa sitte paa med henne, for hun ble en time forsinket. sa jeg gikk til bussstoppen og satte meg paa buss nr 21. Etter aa ha passert Ferentillo (som er en landsby lenger unna Terni enn Montefranco) spurte jeg busssjaaforen om hvor lenge d var til vi var i montefranco, da viste det seg at jeg var paa feil buss.
Saa jeg ble med paa en totimersbusstur innom ferrentillo og Perugia, for jeg ble hentet av Margherita paa en busstopp et godt stykke unna huset.

pakken fra mor har ogsaa kommet frem:) Margherita likte faktisk brunost!
og siden det tok saa lang tid, hadde den "smeltet" litt, og rent utover noen sider av ordboka mi, saa naar jeg slaar opp i boka, lukter det brunost fra Norge:)

jeg har ogsaa blitt mer norgespatriot enn jeg var foer, nesten Erkenorsk..
saa om dagene horer jeg paa musikk av Odd Norstoga eller tronderske sanger med brei dialekt!

det ble foresten gronn ukulele! :)
og jeg drar til Roma paa toorsdagen, og blir der i 4 dager:D

1 kommentar:

trivelige kommentarer