fredag 23. oktober 2009

I helgen var jeg på afscamp utenfor Roma med de andre afserne. 3 dager fri fra skolen så jeg var mildt sagt i himmelen. På de tre dagene slapp jeg to timer med fransk og en time med diritto. TAKK AFS!
På campen fikk vi snakket om familien og skolen og ellers alt som har skjedd de første seks ukene. I og med at Linn fra Oslo var der fikk jeg snakket norsk igjen. Jeg har også blitt erkenorsk, breitrønder og skikkelig norgespatriot! Hver morgen hører jeg på Åge, Odd Norstoga eller annen NORSK musikk.

På skolen går det bedre og bedre. I går var det Marie, Marie, Marie hele dagen. Og jeg stod faktisk mitt i klasserommet og sang en norsk sang foran alle sammen. Åge så klart… Ogpå campen sang jeg nasjonalsangen foran folket der. Melodi Grand Prix neste (som de forresten ikke vet om eller viser på tven her.. !)

På søndagen drar jeg til Perugia på sjokoladefestival sammen med Caterina, der skal jeg møte Linn også. Det er ikke sikkert jeg kan bruke æ,ø og å resten av året, for nettet her er mildt sagt tregt..! Så kanskje det blir bibliotekskriving framover likevel.
Men vi snakkes!

2 kommentarer:

  1. du inponert vel alle med sangstemmen din, tenke æ ;)

    -Marte

    SvarSlett
  2. Hei Marie.
    I dag skal vi på Lerkendal for å se kamp og se at RBK mottar gullmedaljene. Her er det kaldt og en del vind så det blir en kald fornøyelse. Vi har det bra, ingen av oss er smittet av svineinfluensa. Håper vi ikke får den heller. Vi skal jo snar ha ferie - 3 uker på Grand Canaria.

    Det ser ut som du trives godt og du får prøve deg på mange ting. Det er FLOTT.Vi håper du fortsatt får oppleve masse artige ting og at du trives.
    Mange klemmer fra tante Randi og onkel Rolf

    SvarSlett

trivelige kommentarer