onsdag 14. oktober 2009

heihaa!
nok en gang sitter jeg paa en pc som ikke er min, og uten ae, oe og aa.
menmen, kan ikke klage fordet;)
i gaar (da jeg var paa lunsj hos profesoressa Mastodonti) fikk jeg hoere at jeg var sterk, i og med at jeg bor saa langt ute i oedemarka, jeg har ikke internett i huset, ingen i familien snakker engelsk, og ingen i klassen snakker engelsk. Og jeg maa si meg enig, naa er jeg faktisk stolt av meg selv, som ikke har klaget noe over omstendighetene. Jeg kan nesten ikke se det som et problem heller, for jeg trives saa godt som det er.
men i alle fall, lunsj hos laereren i gaar ja. Filosofialaereren er "lita og nett" litt stor over kantene, saa mett, det ble jeg.
Tidligere i uka her har vi vaert i San Gemini for aa se paa en tradisjonell fest.
Og paa skolen har jeg faatt en 8'er i Biologia (labrapport), og to 8,50 i gym. i Gymtimene foler jeg meg litt som Synne. For gymlaereren sier alltid "Guarda Stokkan, Guarda, Guarda!) jeg gliser bare litt halvkvalmt tilbake, og viser hva jeg kan, sist time var det sjonglering og hoppetau!;)

i morgen drar jeg til Roma, for aa vaere der i fire dager med AFS. neste uke skal jeg prove aa faa nett paa min egen pc;)

6 kommentarer:

  1. Ja Marie du kan være stolt. Vi er i allefall det. Flott å ha ei så positiv jente, Dette kommer du til å minnes som positivt og artig, også etter at du er kommet hjem. En utrolig god livserfaring å ha med seg gjennom livet. Du kommer til å bli kjempegod i italiensk med en så bratt læringskurve. God tur til Roma. Kos deg masse. Stor klem fra mamma og pappa.

    SvarSlett
  2. enig med mamma og pappa :-)

    Marte

    SvarSlett
  3. Så flott at du gjør det bra i gym og på skolen ellers, jeg tipper du gjorde det bra på sjongleringen, men kanskje litt dårligere på hoppetau?
    GLeder meg til å høre mer fra deg, kjære:-)

    - Trine

    SvarSlett
  4. ååh, marie. huske du når æ å du sjonglert på kjøkkenet mitt?

    savne å sje dæ i gangan på skolen! kos dæ videre! Marte Ø

    SvarSlett
  5. du e så tøff, søster!!!! Æ e så stolt av dæ! :)

    Det høres ut som om du har det bra, selv om det er litt øde der du bor. Du har ikke noen bilder av landsbyen da? Hvordan går det med språket? Regner med du snakker flytende om 1 mnd. ;)

    Gla i dæ, vænnen!

    STOOOOOOOOR klem!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  6. hahah, du e flink MARIE :D bra du EIE i gym, det e bare å stå på!! haha
    håpe du kose dæ masse :)
    miss you

    -Synne :D

    SvarSlett

trivelige kommentarer