mandag 30. november 2009

Alora...
I dag vet dere, har vaert en grei dag av froeken Stokkan.
I og med at noen i klassen har funnet ut at jeg er lettskremt i killen og lager rare lyder baade naar jeg blir skremt og killet, har d blitt en daglig rutine at jeg blir utsatt for en av delene. I dag var det skremming som var det store. saa da jeg gikk ut foera fra gymsalen stod Michele i klassen og ventet for saa aa hoppe rett framfor meg.

Etterpaa, slo jeg til for fullt. jeg skulle paa do, og fant noekkelen i laererskuffen. men jeg fikk ikke til aa aapne doeren, saa jeg tenkte bare at jeg kunne dra tilbake senere. saa jeg gikk inn igjen, og litt senere begynte det aa samle seg folk utenfor doen og alle lo. jeg spurte meg fram om hva som hadde skjedd, og det viste seg at religionslaereren var laast inn paa doen. jeg tok en pust i bakken, plusset sammen 2+2 og ffant ut at det var jeg som hadde klart det store. Det tok et kvarter foer han slapp ut, og da fikk han applaus.
jeg fortalte at det var jeg som hadde gjort det, og klassen brukte resten av timen til aa si "brava" og "grande" til meg...da jeg gikk ut saa jeg naboklassene smilte til meg og tok opp tommelen.

5 kommentarer:

  1. Håper du fikk forklart deg for læreren.Ikke glem at du er i et annet konservativt land. Har de humor for sånne misforståelser, eller? Savner bilder, men kanskje det kommer etterhvert som du får nett i huset.
    klem mamma

    SvarSlett
  2. Hihi, kjempebra jobba Marie :D Forundra meg ikke akkurat at det var deg det skjedde med :)

    SvarSlett
  3. Du klare det meste du, Marie :)

    SvarSlett
  4. haha, sykt bra. typisk ting som sker på film derre :D.
    håpe du fortsatt har det bra i Italia Marie

    Kristan ;)

    SvarSlett
  5. haha marie, bra jobba (Y)

    - Quynh

    SvarSlett

trivelige kommentarer