torsdag 7. januar 2010

Da er julen vel overstaatt, og jeg har ikke faatt vaert i midnatssmesse, og jeg har ikke faatt knust tallerkner. Men det er vel slik man maa regne med naar man bor i en "kanskje-familie" i et "kanskje-land". Men jeg vil ikke klage. livet her er ganske herlig i disse dagene.
naa etter 4 mdn har jeg funnet ut at jeg har blitt litt mer nerdy. jeg spiser lunsj og middag og moeter laereren min etter skoletid. jeg vitser med de andre laererne. og i dag fikk jeg 8 paa framfoering om en islamsk sexolog. og HELDIGVIS fortalte laereren det til hele klassen, for deretter aa si at jeg er bedre i italiensk enn to gutter i klassen. saa no klarer klassen ogsaa aa se at jeg er nerdy, uansett hvor kul jeg proever aa vaere, ved aa ikke snakke om skoleting.
menmen.. 8 i sosiologi! klapp paa skulderen og applaus for Marie.
og for aa fortsette nerdingen, saa sitter jeg naa paa skolen, og venter paa filosofilaereren for saa aa dra hjem til henne. Og naar visepresidenten kaller meg Amore (kjaere) hvor langt har det egentlig gaatt?
Hadde et annet bloggspoersmaal og, men det har jeg glemt...
tuddelu folkens 8-)

2 kommentarer:

  1. Hehe :) Da er du hvertfall godt likt av lærerene da :) Du er sikkert ikke sååååå nerdete, sjø.

    Hils læreren da!

    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Hihi, neeeeeeeeeeeerd!:-D
    det skal bli så gøy å få deg hjem til Norge, med hissige lærere som ikke tåler smisking;-)

    - Trine

    SvarSlett

trivelige kommentarer