tirsdag 12. januar 2010

altså ja, hvor skal jeg starte...
jeg har nå fått opperert her i Italia, det startet med at jeg på fredagen fikk veldig vondt i den helt helt helt nederste delen av ryggen. jeg hadde kjent det noen dager tidligere og, men det ble verre på fredagen, og på lørdagn ble det slik at jeg ikke klarte å sitte, klarte ikke å stå ordentlig, klarte ikke å gå.. så jeg lå bare på magen hele dagen, spiste luns og middag på teppet på stua. På søndagen bestemte vi oss for å dra til legevakta. der ble det noen timer med venting før jeg ble sendt til en lege. og det visste seg at jeg hadde tvilling, som var veldig betent. hadde jeg kommet noen dager tidligere, hadde det holdt med antibiotika.før operasjonen kom det forskjellige leger og spesialister, og trykket på "tvillingen" min. og tårene trillet. så ble jeg lagt i narkose, og sovnet i løpet av 5 sekunder. operasjonen var vellykket, og jeg sov natten ut på sykehus, i samme rom som ei smågammel, koslig dame. det var mye betent, så jeg kjenner det fortsatt, nå drar jeg til sykehuset på dagene for å renske ut det siste av betennelsen, legene satte også inn noe som kjennes ut som en blanding av ei rangle og ei klinkekule, som jeg håper de fjerner snart.
ellers skal jeg være hjem i huset noen dager, til og med på bursdagen min. men, det er jo en ny vri å feire 18årsdag slik også. minneverdig blir det uansett. jeg skal også prøve å få lag inn bilde av hvordan jeg spiser lunsj og frokost snart.

jeg er ved godt mot folkens:D

7 kommentarer:

  1. wow, håpe d går bra no da. hørtes egentlig jævlig ut :S
    surt å feire bursdagen på den måten ja! :S

    Din kjære Kristian Emil :D

    SvarSlett
  2. Hils tvillingen din fram mæ da! :)

    SvarSlett
  3. Huff...god bedring.. Lördag er en bra dag =)

    SvarSlett
  4. Hei Marie. Ja du opplever sannelig mye dette året i Italia. Du får masse minner for resten av livet, kanskje ikke alle like god, men likevel. Vi ønsker deg en fin 18 års dag 15.januar. Håper du etter hvert blir så bra at du får feiret slik du ønsker. Det kommer en bursdagsgave inn på kontoen din en av dagene- Masse gratulasjoner og god bedring fra tante Randi og onkel Rolf.

    SvarSlett
  5. GRATULERER MED DAGEN, PUSI<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    glad i deg, fra Ingrid og Trine

    SvarSlett
  6. Hei, hei. Nå har vi spist formiddagsmat sammen med Tonje og Kurt. Feiret bursdagen din og tenkt på deg. Håper at du får en fin dag.

    Klem mormor og bestefar

    SvarSlett
  7. Hei Marie! Gratulerer med dagen!!! <3
    Ser ut til at du har det fint, det er bra! Ja, tida gaar veldig fort. Saa det gjelder aa nyte det naar du har det :)

    SvarSlett

trivelige kommentarer