søndag 17. januar 2010

18,myndig og fortsatt hjemmeværende:)

Da har jeg blitt 18 også,myndig, jeg kan stemme, jeg kan kjøre bil, jeg kan kjøpe alkohol. Men i og med at jeg er her nå, så er det egentlig bare å kjøpe alkohol jeg har lov til. På fredagen, kom Caterina, Sibilla, Debora å Dria på middag her. Det var kjempekoselig, tidligere på dagen hadde jeg fått flere Norgehilsner, og to blomsterbuketter. jeg fikk to fine gensere, ei bok, et smykke og en dings for å sette på smykke, som bringer lykke. og nå jobber Margherita med et portrett av meg, som jeg skal få i forsinket bursdagsgave. På lørdagen, dro jeg til byen for å møte Caterina, Sibilla og Debora for å ta noen drinker. Men først skulle vi en tur til Studioet til Rita for å hente noe, og det visste seg at de hadde laget surprisefest til meg. der de hadde invitert venner fra skolen og Linn =D
Kvelden var helt topp:)
Og jeg er sykt glad for at jeg har blitt kjent med Caterina, og alle de andre som var der:D
Festløva Linn dro hjem kl 9, if you wondered;P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

trivelige kommentarer