lørdag 17. april 2010





Jeg har naa tatt en finfin tattovering:) den ble tatt paa onsdagen etter aa ha lyttet paa jenta som skulle ta tattis foer meg hyle i 1 og en halv time. jeg brukte 20 min, og det gjorde vondt bare 2-3 ganger.
3 timer senere hadde vi framfoering nr 2 med dramagruppa. forestillingen handlet om ei jente fra romania, bosatt i Italia, som skulle lete etter bestefarn sin. mora er doed, og faren er sendt tilbake til romania.hun stifter bekjentskaper med diverse gjenger, og faar haiket seg til forsjellige plasser i Europa.................. til slutt finner hun bestefaren i spania.
Tida i Italia gaar fort naa, jeg vet ikke om jeg skal vaere glad eller lei meg. jeg vil bare utnytte de siste maanedene best mulig.
og til slutt, GRATULERER MED DAGEN, TRINE!
savne dae, aa e kjempeglad i dae. vi ska fest heilt t sola staar opp i juli;P

2 kommentarer:

  1. Du er så fin med tattovering du:-)
    Tusen takk, glad i deg og:-*
    Vi skal feste 3 dager til ende:-D:-D:-D

    -Trine

    SvarSlett
  2. bynne småjentan å bli stor når dæm planlegge å fæste 3 daga på rad te sola står opp?...

    Arti te dokker det :)

    Klem storesøter

    SvarSlett

trivelige kommentarer