lørdag 3. april 2010




Heihei! og god påske alle sammen!:)
Da er det endelig ferie fra skolen, jeg merket at de siste ukene ble det bare bedre å bedre å sløve bort tid om morgenen for så å sykle som en galing for å ikke komme for sent til skolen. Nå har mor å far kommet på besøk også. vi har vært litt rundt å sett, onsdagen var vi å så Cascata della Marmore, som er det store fossefallet i byen her. og i dag dro vi til Orvieto. Ellers om dagene har jeg vært fullt opptatt av Progetto Mandela, som er et prosjekt der vi skal ordne en teaterforestilling som blir 14 og 15 april.
Når er også våren heldigvis kommet, jeg lever dagene i oppbrettet bukse og t-skjorte nå. og satser på å få litt farge på kroppen før jeg drar til sardinia.

I familien stortrives jeg! de behandler meg som om en ekstra datter, og søster. og det er så lett å være her. Elisa sier det blir rart når jeg drar tilbake til Norge, så hun tenker å kjøpe en hund for å erstatte meg..

jeg har også funnet ut at tiden virkelig flyger. jeg har nå noe å gjøre nesten hele tiden fram til etter 17 mai, da er det en liten måned med lite som skjer før det blir ferie...

Viva le vacanze!!!!
snakkes:D

1 kommentar:

  1. Så bra du trives i den nye familien din :)
    Du e heldig som kan bynn å gå i sommer klær ! Kos dæ supermasse på Sardinia! :D

    SvarSlett

trivelige kommentarer