fredag 30. april 2010

hei folkens! da sitter jeg i stuen hos en koslig familie i cagliari, altsaa paa sardegna. jeg er her for ei uke, afs organiserer ei uke i loepet av aaret der vi faar velge en annen plass i italia. Fram til naa har vi vaert paa kirkesightseeing,skoleseightseeing, museumsigtseeing, og en del turer pa stranden, og en tur paa byen. i loepet av uken har jeg forandret meg sykt, jeg er nesten ukjennbar! ryggen min foreksempel, gikk fra aa vaere hvit den foerste dagen, til aa bli litt roedlig, til aa bli littmer merkbar roedlig, til a bli rosa, og naa har den blitt til en farge som svir. bortsett fra de to stripene jeg har paa halsen og rundt puppene, de er enda hvite.. yes! saa om to dager er jeg sikkert i himmelen, naar all den roedfargen har blitt forandret til brun.
i kveld skal vi ut aa spise med alle studentene og alle vertsfamiliene.
ellers digger jeg sjoen, varmen, folkene og ikke minst studentene som er her!
det finnes saa mange brae ungdommer i afs, saa lenge leve afs!
saa, naa har jeg faatt skrevet et ganske positivt innlegg med tanke paa at jeg er solbrent!!!;)
klemz

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

trivelige kommentarer