mandag 12. juli 2010

Hei!
Da ha jeg kommet hjem, og må skrive en siste oppdatering for å "avslutte" dette året.
Den siste tiden i Italia var veldig bra. jeg ville ikke hjem, men kunne ikke tenkt meg å vær der lengre heller. dagene gikk med til å være med venner og familie, og bare nyte livet. jeg dro fra familien på torsdagen, det var ikke så vanskelig som jeg trodde, jeg klarte på en måte ikke å sjønne at jeg ikke skulle være med dem dagen etter. for meg var det vanskeligst 2 dager før jeg skulle dra hjem, det var da jeg begynte å skrike å klemme alle rundt meg. jeg tok toget til roma for å være der ei natt. da gikk det heller ikke opp for meg, jeg var lei meg, glad og visste ikke hva jeg skulle tenke, og det var først på bussen til flyplassen at tårene kom, det var da jeg leste et brev Caterina hadde skrevet til meg.
Da jeg kom hjem var jeg veldig forvirret, det virket så rart å komme hjem etter 10 mnd.
jeg tenker fortsatt mye på livet mitt i Italia, jeg har ofte lyst til å snakke italiensk, det er vanskelig å bare legge et år og en opplevelse som dette bak seg. jeg har lært og vokst så mye! jeg er utrolig stolt over at jeg har klart dette året, og utrolig glad for at jeg fikk muligheten. selv om ikke hver dag har vært fullt av latter, å det har vært mange tunge dager, har det vært det viktigste året for å lære om meg selv å andre viktige ting.

men jeg er veldigveldig glad for å være tilbake til min flotte familie og mine flotte venner!

1 kommentar:

  1. Du får melde deg inn her: http://www.dantealighieri.net/trondheim/present.htm

    Godt å ha deg tilbake, søster. Snakkes igjen om 2 uker. Klem Tonje :)

    SvarSlett

trivelige kommentarer